Fujifilm FinePix F770EXR goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix F770EXR goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a.mooibroek 07-08-2012
Geschreven voor: Fujifilm FinePix F770EXR wit

dit is een update van mijn eerdere review ik heb veel
pech gehad met dit toestel want mijn lens wou niet meer
terug als ik het toestel uitdeed,opgestuurd naar de fabrikant.8 weken kwijt, wat ik ook hinderlijk vind is het filmen in binnenshuis,kwaliteit is wel goed maar het scherpstellen niet.de lens gaat steeds heen en weer om het scherp te stellen,al met al valt dit toestel wel een beetje tegen.

kkp 07-05-2012

Prima camera met goede instelmogelijkheden voor de beginner, maar zeker ook voor de gevorderde gebruiker. Niet alleen JPEG maar ook RAW voor de veeleisende fotograaf. Helder en scherp beeldscherm. Snelle GPS met leuke opties. De camera ligt goed in de hand en de zwarte body is lekker stroef. Bedienknoppen hadden een tikkeltje groter gekund, maar de camera is goed (met één hand) te bedienen. Kwaliteit foto is goed, de EXR-stand doet uitstekend zijn werk. De zoomfunctie geeft op de maximale inzoomstand scherpe foto's. De camera heeft m.i. wel een neiging tot iets te overbelichting, maar dat valt goed te compenseren. Batterijverbruik normaal, maar met ingeschakelde GPS gaat het hard...reserve batterij is dan wel aan te bevelen. Als tweede camera naast de Olympus E-pl3 een goede combinatie.

a.mooibroek 19-04-2012
Geschreven voor: Fujifilm FinePix F770EXR wit

ik heb deze camera 2 weken,de foto,s die ik heb gemaakt
zijn van grote klasse zowel binnen als buiten.
je hoeft binnen weinig te flitsen omdat je met een hoge iso waarde kunt foto,s maken,alleen bij zeer hoge iso waarde is er ruis te zien.
dan heb je de grote telelens van 20x dat is gewoon super
en dan het filmen dat is gewoon super,stereo opnames zijn goed te horen,en zelfs filmen bij een concert zeer goede opnamen.ik stond er behoorlijk ver vanaf het podium met maximale zoom en toch goeie beeldkwaliteit en dan dat geluid wat hij opneemt voor zoon camera erg goed geluid,aangezien de meeste kleine camera,s een belabberd geluid geven,vooral bij een concert waar het geluid sterk vervormd.deze camera vervormd in het geheel niet.al met al ik ben tevreden.